Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Médiá a globalizácia / Andrej Školkay. - Bratislava : Škola komunikácie a médií, n.o., 2009. - 351 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-970202-7-9.

médiá (sociologické hľadisko), mediálna komunikácia, zahraničná politika, globalizácia, monografie

Školkay, Andrej

Od tamtamov po internet : prehľad dejín mediálnej komunikácie / Samuel Brečka a kol. - Bratislava : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. - 320 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-89363-29-2.

mediálna komunikácia, médiá (sociologické hľadisko), masová komunikácia, internet, internetová komunikácia, jazyk, písmo, tlač (novinárstvo), učebnice vysokých škôl

Brečka, Samuel

Stylistika pro žurnalisty / Eva Minářová. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2011. - 289 s. ; 24 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-2979-4.

štylistika, žurnalistika, publicistika, mediálna komunikácia, monografie

Minářová, Eva

Sociální a mediální komunikace / Josef Musil. - 1. vyd. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. - 256 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7452-002-0.

sociálna komunikácia, mediálna komunikácia, učebnice vysokých škôl

Musil, Josef

Ubavit se k smrti : Veřejná komunikace ve věku zábavy / Neil Postman ; prel. Irena Reifová. - 1. vyd. - Praha : Mladá fronta, 1999. - 190 s. - ISBN 80-204-0747-2.

masmédiá, mediálna komunikácia, sociálna interakcia, televízia, komunikácia

Postman, Neil

Médiá na prahu tretieho tisícročia : súčasný stav mediálnej kultúry : zborník príspevkov z odborného seminára Trnava 18. apríla 2005 ; Zostavili Jozef Matúš, Hana Pravdová. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2006. - 131 s. ; 21 cm. - ISBN 8089220-07-X.

médiá, masmédiá, mediálna komunikácia, informačná veda, zborníky

Ubavit se k smrti : veřejná komunikace ve věku zábavy / Neil Postman ; [ z anglického originálu ... preložila Irena Reifová ]. - 2. opr. vyd. - Praha : Mladá fronta, 2010. - 204 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-204-2206-4.

masmédiá, Spojené štáty americké (USA), mediálna komunikácia, televízia, programy, masová kultúra, eseje

Postman, Neil

Analýza obsahu mediálních sdělení / Winfried Schulz, Helmut Scherer, Lutz Hagen, Irena Reifová, Jakub Končelík ; [ z nemeckého originálu preložila Barbara Köpplová]. - 2. prepr. vyd. - Praha : Univerzita Karlova, 2004. - 149 s. ; 21 cm. - ISBN 80-246-0827-8.

mediálna komunikácia, masmédiá, masmediálna komunikácia

Schulz, Winfried
Scherer, Helmut
Hagen, Lutz
Reifová, Irena
Končelík, Jakub

Jak na média / Jan Pospíšil. - 1. vyd. - Kralice na Hané : Computer Media s.r.o., 2011. - 119 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-7402-071-1.

médiá (sociologické hľadisko), komunikácia, mediálna komunikácia

Pospíšil, Jan

Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem / Jozef Ftorek. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. - 184 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-247-3376-0.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), mediálna komunikácia, verejná mienka (politika), propaganda, štúdie

Ftorek, Jozef